Σάββατο, 13 Ιουνίου 2009

FIN


Και κάπου εδώ τελειώνει η ιστορία αυτού του χαριτωμένου ιστολογίου χωρίς να υπάρχει κανένας ιδιαίτερος λόγος, όπως άλλωστε δεν υπήρχε και όταν ξεκίνησε πριν αρκετό καιρό, άσχετα αν ορισμένες στιγμές στην πορεία κατάφερε να δικαιολογήσει την ύπαρξή του κυρίως όταν στάθηκε αφορμή για επικοινωνία με ανθρώπους που ή γνωριμία μαζί τους με κατέστησε λιγάκι πιο σοφό...
Τους ευχαριστώ και τους εύχομαι καλή συνέχεια. Εγώ θα βρίσκομαι κάπου εδώ γύρω και θα τα λέμε..
Γεια και χαρά κειθεμπλογκίτες και κειθεμπλογκίτισσες
Ο Χωραΐτης

4 σχόλια:

Διονύσης Μάνεσης είπε...

Κάπως απότομα το FIN, χωραΐτη μου.
Στις αρκετά ερασιτεχνικές μου επισκέψεις στον μπλογκόκοσμο το είχα σταθερή αναφορά εκτιμώντας τη συνέπεια, την αισθητική, το χιούμορ, την κοινωνική ευαισθησία, τη λακωνικότητα ακόμα-που μου λείπει..( Αν και για "ζακυνθινότητα" θα έπρεπε να ομιλώ..)

Θέλω να ελπίζω πως όλο και κάπου θα σε πετυχαίνω, αν και αυτό που εύχομαι είναι το παραδοσιακό "μπαμπάκια η ρούγα σου", το να κρατάς τη διάθεση και τη ζωντάνια σου πάντα και να πορεύεσαι εσύ καλά.
Εις το επανιδείν, λοιπόν, με αρκετά βαριά καρδιά.

Dana_Semitecolo είπε...

Σε τσάκωσε η Ζέστη;;;; Ουφ!

Πάλι καλά που είναι κι οι Στιγματισμένοι!

Δημόσιος είπε...

Χαίρε Χωραΐτη

Μου φαίνεται περίμενες
τσι δεκατρείς του μήνα,
για να μας πεις πως σταματάς
του κείθε μπλογκ τη σφήνα.

Καλή συνέχεια και σε σε
φίλε μου Χωραΐτη,
εδώ κοντά θά 'μαι κι εγώ,
ζακυνθινό σπουργίτι.

Δύ-στιχος

indavao είπε...

hi.. just dropping by here... have a nice day! http://kantahanan.blogspot.com