Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2009

Όταν οι bloggers... εκδίδονται


Εμείς πίνουμε μπύρες και το γλεντάμε! Ειδικά όταν τυχαίνει ο εκδότης, ο καλλιτέχνης που τα εικονογράφησε και δύο από τους συγγραφείς να είναι συμπατριώτες μας!
Είμαστε ολίγον τοπικιστές! Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;



Έξι bloggers με συγγραφικό ταλέντο ανακάλυψαν οιΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ/ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΙΤΣΟΣ μέσα από το internet. Και τους ανέθεσαν να γράψουν ο καθένας μια ιστορία για την Αθήνα. Τις έξι αυτές διασκεδαστικές ιστορίες εξέδωσαν σε ισάριθμα βιβλία εικονογραφημένα από τον ζωγράφο ΜΠΑΜΠΗ ΠΥΛΑΡΙΝΟ.Το εγχείρημα στηρίχτηκε από την Amstel Pulse κι έτσι τα βιβλία δεν πωλούνται αλλά χαρίζονται!

Ανάμεσα στους έξι, έχουμε τη χαρά να καμαρώνουμε δύο Ζακυνθινούς συνbloggers και ...συνδιαπλεκόμενους:

DANA SEMITECOLO «Είμαι ο Τάκης και είμαι ποδήλατο»

Η Αθήνα όπως την ζουν οι φοιτητές. [ Είμαι ο Τάκης και είμαι ποδήλατο. Μην απορείς, δεν είμαι ένα τυχαίο ποδήλατο. Είμαι το ποδήλατο του Νίκου. Γι’ αυτόν και για την παρέα του μιλάει αυτή η ιστορία που θα σου διηγηθώ και κάθε λέξη της, είναι αληθινή... ]



Σημείο συνάντησης με τη Dana, για να πιείτε μια μπύρα (χωρίς αλκοόλ...)και να παραλάβετε δωρεάν το βιβλίο της:

Ø Τρίτη 07/04 Εν Δελφοίς, ώρα 19.00
Δελφών 5, Κολωνάκι τηλ.2103608269

Ποιά είναι η Dana:


Η Dana Semitecolo, γεννήθηκε πριν δύο χρόνια και κάτι μήνες στο μαιευτήριο του διαδικτύου, όπου ζει και εργάζεται όταν δραπετεύει από τις καθημερινές υποχρεώσεις του Έξω Κόσμου.Της αρέσει να παραφιλοσοφεί με το κατρουγιάλι της στο katrougiali.blogspot.com , όση ώρα περιμένει να ψηθεί το παστίτσιο. Για να γράψει αυτή την ιστορία, χρειάστηκε να ψήσει 20 ταψιά.Ακόμα, της αρέσει να μαζεύει μανουσάκια στους αγρούς του τόπου της καθώς και να κυλιέται στις καυτές αμμουδιές του, παρέα με τον γιο της.Αυτό το πόνημα είναι το πρώτο της μεγάλο -από κάθε άποψη- που δημοσιεύεται και μάλλον το τελευταίο, αφού η οικολογική της συνείδηση δεν της επιτρέπει την σπατάλη χαρτιού. Ιστορίες του νησιού της, κυρίως, έχουν δημοσιευθεί σε περιοδικά και σε διάφορους διαδικτυακούς τόπους.Τα παράπονά σας, στη διεύθυνση: katrougiali@gmail.com


ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΡΓΑΡΗΣ «Η μεγάλη απόφαση»

Η Αθήνα με τα μάτια των νέων της Επαρχίας, που θέλουν να την προσεγγίσουν. [Κάποιες φορές, όταν μια γυναίκα επιδιώκει να επιτύχει το σκοπό της, είναι ικανή να πλάσει τόσα πολλά επιχειρήματα και να συνδυάσει τόσες πολλές τεχνικές, που στο τέλος, ακόμη και η ίδια, κατά βάθος, απορεί, πώς τα κατάφερε. Έτσι και η Βασιλική, μεταφέροντας αρχικά, τον τόνο της λέξης Αθήνα... ]


Σημείο συνάντησης με το Δημήτρη και ...το δικηγόρο του, για να πιείτε μια μπύρα (ξανθιά...)και να παραλάβετε δωρέαν το βιβλίο του, αφού διαλευκάνετε το μυστήριο με την πατρότητα του πονήματος....:

Ø Τρίτη 31/03
BACARO, ώρα 19.00
Σοφοκλέους 1 & Αριστείδου

Για τον Δημήτρη:


Ο Δημήτρης Μάργαρης, γεννήθηκε πριν από 29 χρόνια στη Ζάκυνθο, όπου σήμερα ζει και εργάζεται ως γραφίστας.Στα 29, αυτά, χρόνια, ασχολήθηκε με τη γραφιστική, τη φωτογραφία, το ραδιόφωνο, τη μουσική, τη ζωγραφική, το web design και το διαδικτυακό blog του( www.kaleidoskopio.org ), στο οποίο, τα τελευταία 2 χρόνια, διοχετεύει τις απόψεις του, αγνοώντας το γεγονός πως ο μοναδικός αναγνώστης του, έφυγε τον περασμένο Νοέμβριο στο εξωτερικό και από τότε, η τύχη του αγνοείται.Το διήγημα ¨Η Μεγάλη Απόφαση¨ είναι το πρώτο του συγγραφικό πόνημα που καταλήγει τυπωμένο σε χαρτί, αφού ο εκτυπωτής που διατηρεί στο σπίτι του, έχει χαλάσει εδώ και αρκετό καιρό και τα ανταλλακτικά που θα του έστελνε η κατασκευάστρια εταιρεία, δεν έχουν φτάσει ακόμη.Τους τελευταίους μήνες, περνά τον ελεύθερο χρόνο του, ψάχνοντας για τη γάτα του, που ένα βράδυ χάθηκε μυστηριωδώς, αφήνοντας στο κατώφλι της εξώπορτας, ένα σημείωμα που ακόμη δεν έχει κατορθώσει να αποκρυπτογραφήσει, καθώς δεν γνωρίζει άλλες γλώσσες, πέραν της Ελληνικής και της Αγγλικής.Αν κάποιος έχει οποιαδήποτε πληροφορία περί του εξαφανισμένου ζώου, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί του στο jimmargaris@gmail.com. Αμοιβή, δεν δίδεται.

ο ζωγράφος:

ΜΠΑΜΠΗΣ ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ

Γεννήθηκε το 1966. Σπούδασε Φυσική και εργάστηκε σαν φωτογράφος. Έμαθε ζωγραφική και αγιογραφία μαθητεύοντας δίπλα σε δασκάλους όπως ο Θ. Φίλιος, Δ. Χατζηαποστόλου, π. Σταμάτης Σκλήρης και Γ. Κόρδης.Ζωγραφίζει, εικονογραφεί παιδικά βιβλία, και αγιογραφεί φορητές εικόνες και τοιχογραφικά σύνολα σε εκκλησίες. Έχει κάνει ατομικές εκθέσεις το 2001, το 2005, ενώ το 2008 ατομική του έκθεση φιλοξενήθηκε στο χώρο των εκδόσεων Περίπλους. Έχει συμμετάσχει και σε πολλές ομαδικές στην Ελλάδα, αλλά και στη Μόσχα και το Στρασβούργο). Είναι μέλος του Επιμελητηρίου Εικαστικών Τεχνών και της Ελληνογαλλικής ομάδας καλλιτεχνών “Naute”.Την ζωγραφική του μπορείτε να βλέπετε στο www.pilarinos.gr

και ο εκδότης:

Ο Διονύσης Βίτσος γεννήθηκε στην Ζάκυνθο το 1956 και παραμένει στο νησί του, παρότι από το 1974 ζει στην Αθήνα. Απόφοιτος του Νομικού και του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 1984 ίδρυσε τον Εκδοτικό Οίκο Περίπλους, που αρχικά εξέδιδε το ομώνυμο περιοδικό για τα Γράμματα και τις Τέχνες και επιστημονικά βιβλία, κυρίως επτανησιακού ενδιαφέροντος. Από το 1993 εκδίδει και βιβλία γενικώτερου ενδιαφέροντος. Παράλληλα με τις εκδόσεις, εργάστηκε από το 1975 στην Εθνική Τράπεζα -και στο Μορφωτικό Ίδρυμά της- ως διευθυντής της εκδοτικής εταιρείας "Μπάστας-Πλέσσας ΑΕ" και ως αρθρογράφος και κριτικός Θεάτρου σε αθηναικές εφημερίδες. Τον Ιούνιο 2008 ίδρυσε από κοινού με τον Νίκο Σίμο,π. Διευθυντή της Καθημερινής, Ελεύθερου Τύπου κλπ. το Πολιτιστικό Ηλεκτρονικό Περιοδικό "ΦουστανΕΛΛΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣmos" . Μια από τις λόξες του είναι να μεταφράζει κείμενα.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ανάμεσα στα ονόματα των bloggers, θα έχετε, ίσως, παρατηρήσει και κάποιον Δημήτρη, το ιστολόγιο του οποίου βρίσκεται στη διεύθυνση www.kaleidoskopio.org!
Ε, λοιπόν, ο συγκεκριμένος blogger, δεν είμαι εγώ! Το δηλώνω κατηγορηματικά!
Κάποιος, υποκλέπτοντας, προφανώς, το e-mail μου, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το όνομα, τη διαδικτυακή διεύθυνση και τη φωτογραφία μου, δίχως εγώ να γνωρίζω τίποτε για όλα αυτά και φυσικά, χωρίς να του έχω παραχωρήσει κανένα τέτοιο δικαίωμα. Ήταν, δε, τόσο πειστικός, που κατόρθωσε να παραπλανήσει το Διονύση Βίτσο, ο οποίος ακόμη πιστεύει πως το βιβλίο που εξέδωσε, αποτελεί προϊόν δικής μου έμπνευσης, παρά το γεγονός πως έχω επικοινωνήσει δεκάδες φορές μαζί του, ενημερώνοντάς τον περί της συγκεκριμένης πλεκτάνης και ζητώντας του να το αποσύρει άμεσα από τα ράφια των βιβλιοπωλείων και των free press.
Η στιγμή της αλήθειας, όμως, πλησιάζει και ο απατεώνας αυτός, πρόκειται να αποκαλυφθεί, καθώς στις 31 Μαρτίου, απ’ ότι έμαθα, θα παρευρεθεί στο Bacaro, Σοφοκλέους 1 & Αριστείδου, στην Αθήνα, στην παρουσίαση του διηγήματος που φέρει το όνομά μου. Φυσικά, εγώ θα είμαι εκεί με το δικηγόρο μου και τον εισαγγελέα, για να δώσω τέλος σε αυτήν την κακόγουστη φάρσα. Αν κάποιος από εσάς, εκείνη την ημέρα, βρεθεί εκεί κοντά, θα χαρώ πολύ να σταθεί δίπλα μου, σ’ αυτή τη σκληρή νομική μάχη για την αποκατάσταση της αλήθειας. Και μιας και θα βρεθούμε εκεί, πίνουμε, αν θέλετε, και καμιά μπυρίτσα, μέχρι να ανακοινωθεί η απόφαση του δικαστηρίου. Ποια απόφαση; Η Μεγάλη Απόφαση…


ΣΗΜ. 1: Την Τρίτη 7 Απριλίου, στο ¨Εν Δελφοίς¨, στο Κολωνάκι, θα πραγματοποιηθεί η παρουσίαση του διηγήματος της Dana Semitecolo, ¨Είμαι ο Τάκης και είμαι ποδήλατο¨. Το βιβλίο αυτό, σε αντίθεση με την ¨Μεγάλη Απόφαση¨ που αποτελεί προϊόν πλεκτάνης, όπως προανέφερα, ανήκει πραγματικά στη Dana και είναι εξαιρετικό. Θα είμαστε, λοιπόν, εκεί, για να το απολαύσουμε. Φροντίστε να είστε και εσείς.


Πηγή: www.kaleidoskopio.org

Δημήτρης είπε...

Αυτό θα πεί post με dolby surround! Μπαίνω σε άλλα blogs και διαβάζω αναρτήσεις μου! Είναι σοβαρό γιατρέ μου;
Ευχαριστώ τον/την ανώνυμο/η φίλο/η για την αναφορά, το συγκεκριμένο ζήτημα, όμως, λύθηκε. Για του λόγου το αληθές:
http://kaleidoskopio.org/?p=1302

Φίλε Χωραίτη, σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σου στα City Stories. Μετά απο αυτήν, τη γλίτωσες κι εσυ τη μήνυση!

Μπάμπης Πυλαρινός είπε...

Δημητράκι μου καλό μου και αγνό παιδί επειδή ξέρω με τι παλιαθρώπους έχεις μπλέξει θα είμαι εκεί με μια στρατσία να ταχτοποιήσουμε το θέμα Ζακυθινά.Μην ανυσηχείς καθόλου παληκάρι μου τώρα που είδα και τη φωτογραφία του λεγόμενου Μάργαρη στο βιβλίο ουυυυ μη φοβάσαι τίποτα.Στρατσία με φούμο...

Μπάμπης Πυλαρινός είπε...

Δημητράκι μου καλό μου και αγνό παιδί επειδή ξέρω με τι παλιαθρώπους έχεις μπλέξει θα είμαι εκεί με μια στρατσία να ταχτοποιήσουμε το θέμα Ζακυθινά.Μην ανυσηχείς καθόλου παληκάρι μου τώρα που είδα και τη φωτογραφία του λεγόμενου Μάργαρη στο βιβλίο ουυυυ μη φοβάσαι τίποτα.Στρατσία με φούμο...

Dana_Semitecolo είπε...

Άκουσα στρατσίες κι ήρθα!

Δημήτρη άσε τα ξεράσματα! Έχεις κάμει ούλο το κόσμο άνω κάτω!

Χωραΐτη, θερμές ευχαριστίες για την προβολή και προώθηση τση μπούρδας μου!

:)