Κυριακή, 17 Αυγούστου 2008

Ας σχεδιάσουμε μαζί ένα σπίτι για υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς



Παλιά η ανεύρεση διαμερίσματος ήταν μια σχετικά απλή ιστορία, αρκεί να υπήρχε διαθεσιμότητα. Έψαχνες στις μικρές αγγελίες και με λίγη υπομονή και ψάξιμο έβρισκες αυτό που ήθελες.

Τώρα τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Τώρα δεν αρκεί να σου αρέσει ένα διαμέρισμα. Πρέπει να του αρέσεις και συ.
Δεν αρκεί να σε ικανοποιεί η διαρρύθμιση και ο προσανατολισμός του, θα πρέπει να ικανοποιείς και συ αντίστοιχα τα στάνταρτ και τον επαγγελματικό προσανατολισμό για τα οποία σχεδιάστηκε.
Υπάρχουν σπίτια για γιατρούς, για δικηγόρους, για φοιτητές, για μετανάστες κλπ.

Τώρα τελευταία στο νησί μας εκτός από τα επιπλωμένα διαμερίσματα για τους τουρίστες ,για τα οποία απαιτείται και έγκριση σχεδίων από τον ΕΟΤ, έχει δημιουργηθεί μια νέα κατηγορία καταλυμάτων ειδικά για εκπαιδευτικούς και υπαλλήλους.
Δεν γνωρίζουμε ποια υπηρεσία θα είναι αρμόδια για την έγκριση των σχετικών σχεδίων αλλά σίγουρα θα χρειαστεί να καθοριστούν οι αντίστοιχες προδιαγραφές.

Λόγω κοινωνικής ευαισθησίας αλλά και λόγω σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας θα προσπαθήσω μέσα από αυτό το blog να συμβάλλω όσο μπορώ και με την δική σας βοήθεια σε μια τέτοια προσπάθεια.
Ας προσπαθήσουμε λοιπόν να φανταστούμε, με λίγο χιούμορ, πως θα έπρεπε να είναι σχεδιασμένο ένα διαμέρισμα κατάλληλο για υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς:

Περιμένω τις προτάσεις σας με βάση τις οποίες θα προσπαθήσω στη συνέχεια να προχωρήσω στα αρχιτεκτονικά σχέδια.

Ορίστε μερικές ιδέες:

1. Τα διαμερίσματα των υπαλλήλων να μην έχουν υπνοδωμάτια μια και συνήθως κοιμούνται στη δουλειά.
2. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν ειδικό δωμάτιο για τα ιδιαίτερα με ανεξάρτητη είσοδο από την πίσω μεριά του σπιτιού.
3. Στους τοίχους οι εκπαιδευτικοί αντί για πίνακες ζωγραφικής να έχουν μαυροπίνακες

2 σχόλια:

investing stocks είπε...

very nice! hahahahaha

Dana_Semitecolo είπε...

Αν πρόκειται για υπάλληλο του Δ. Ζακυνθίων, να έχει πισίνα και εσωτερικό ασανσέρ.

Αν πρόκειται για εκπαιδευτικό, να υπάρχουν πολλά ράφια για να τοποθετήσει, τις γνώσεις του.