Δευτέρα, 9 Ιουνίου 2008

Μπάλα και ξερό ψωμί...



Ευχαριστώ τη Dana και τον Καλειδοσκόπο που με κάλεσαν να παίξω μαζί τους και λυπάμαι που δεν μου βγήκε κάτι πιο αισιόδοξο. Όμως, όπως λένε ,ο απαισιόδοξος είναι ένας πεπειραμένος αισιόδοξος ή κάτι τέτοιο...



Κανόνες του παιχνιδιού:

1. Γράψε με το χέρι


2. Σκάναρε ή φωτογράφισε


3. Πόσταρε


4. Ειδοποίησε προσθέτοντας στο τέλος του πόστου : για το http://autographcollectors.blogspot.com/


5. Κάλεσε άλλους πέντε να παίξουν


Εγώ με τη σειρά μου καλώ τους:

1. Μπίχλα
2. Νιόνιονιόνιο
3. Σαρτάγουρα
4. Εθισμένο
5. Ανέστη


6 σχόλια:

jimmarg είπε...

Καταπληκτικό και εξαιρετικά επίκαιρο! Ευχαριστώ για την ανταπόκριση στην πρόσκληση.

Dana_Semitecolo είπε...

Ευχαριστώ κι εγώ για την ανταπόκριση!

Πολύ ωραίο το σκίτσο σου Χωραΐτη!

:-)

Autographcollectors είπε...

Πολύ ωραίο και επίκαιρο το σκίτσο σου
:)

Σ' ευχαριστούμε πολύ

MAD είπε...

Μπορώ να αναδημοσιεύσω το σκίτσο σου? Ε? :-)

χωραΐτης είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Αρχίζω να σκέφτομαι μήπως κάνω τον σκιτσογράφο σαν τρίτη δουλειά (εκτός από αρχιτέκτονας μοιράζω και πίτσες)για να τα βγάλω πέρα οικονομικά....
Φυσικά και μπορείς να αναδημοσιεύσεις το σκίτσο μου αγαπητέ MAD
Θα σου στειλω το αριθμό λογαριασμού μου για την αμοιβή μου. Μπορείς όμως να με πληρώσεις και σε είδος: Καμιά ντοματούλα, λίγο λάδι κανένα αυγό ξέρεις...

MAD είπε...

ξέρω... ό,τι μου φέρουν αυτή τη βδομάδα στο νοσοκομείο πεσκέσι, δικό σου :-P

Χίλια ευχαριστώ!