Τρίτη, 29 Απριλίου 2008

Πέντε κανόνες για ένα πετυχημένο blog!

Αργησε αλλά μπήκε απ' ότι φαίνεται το marketing στη ζωή των bloggers μαζί με τους πρώτους "κανόνες". Τους αναδημοσιεύω, μαζί με δική μου ελεύθερη μετάφραση, για να μπορούμε να τους παραβαίνουμε πλέον και συνειδητά!.

1.Create a Blog Personality
Don't formulate your posts. Let your voice shine through. Give your blog a personality.

Δημιουργήστε ένα blog με προσωπικότητα. Μην τυποποιείτε τις αναρτήσεις σας. Αφήστε τη φωνή σας να λάμψει. Δώστε μια προσωπικότητα στο blog σας

2. Be Consistent in Your Posts
Be consistent, when starting out try to post at least 3 times a week. Preferably every other day.

Να είστε συνεπείς. Προσπαθήστε να γράφετε τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα. Κατά προτίμηση κάθε δεύτερη μέρα. (εκεί δηλαδή που γράφαμε για να χαλαρώσουμε , τώρα θα έχουμε άγχος που πέρασε μια βδομάδα και δε γράψαμε...)

3. Keep It SimpleDon't get caught up in length of your posts. Your posts don't have to be long. They can be random thoughts or tidbits of news regarding your industry. The key is make them interesting.

Να είστε απλοί.Μην φλυαρείτε . Δεν χρειάζεται να γράφετε κατεβατά. Μπορεί να είναι σκόρπιες σκέψεις ή ειδησούλες. Το μυστικό είναι να τις κάνετε εσείς ενδιαφέρουσες. ( Που να βλέπανε δήλαδή οι "ειδικοί" την τελευταία μας ανάρτηση με τη "Γυναίκα της Ζάκυνθος " θα μας ...αφορίζανε.

4. Allow CommentsAllow comments. You can moderate comments, but comments create the viral effect by allowing your readers to interact with you. You will also want to research and comment on relevant industry related blogs.

Να επιτρέπετε τα σχόλια. (Τα΄ακούς Πιτσιρίκο) για να υπάρχει μια interactive σχέση (σχέση αλληλεπίδρασης) με τους αναγνώστες σας ενεργοποιώντας αν θέλετε τον μετριασμό των σχολίων.

5. Focus on Your Title
Titles draw traffic. Be creative. Not only do they capture the attention of potential readers, but those search engines love blog titles. A rule of thumb is to keep your title under ten words.

Επικεντρώστε στον τίτλο. Να είστε δημιουργικοί. Οι τίτλοι δεν είναι μόνο ότι τραβούν τη προσοχή των αναγνωστών, είναι παράλληλα και η αδυναμία των μηχανών αναζήτησης. Ένας πρόχειρος κανόνας λέει ο τίτλος να μην υπερβαίνει τις δέκα λέξεις.

Εσείς κοιτάξτε τώρα να μάθετε καλά αυτούς τους κανόνες, γιατί σε λίγες μέρες θα σας ύποβάλλω σε τεστ και αλλοίμονό σε όποιον συλληφθεί αδιάβαστος...
Πηγή:
http://marketing.about.com/od/marketingmethods/tp/blogmarketing.htm

2 σχόλια:

jimmarg είπε...

Επίσης, μην ξεχνάτε να τοποθετείτε την οθόνη του Η/Υ νοτιοδυτικά για μεγαλύτερη τύχη στην επισκεψιμότητα, να ευθυγραμίζετε το πληκτρολόγιο με τον αστερισμό της Μεγάλης Άρκτου όταν ανεβάζετε κείμενο που ξεπερνά τις 400 λέξεις, να βάζετε μετρητές που δείχνουν τον πραγματικό αριθμό επισκεπτών πολλαπλασιασμένο επί πέντε, να γράφετε ανώνυμα σχόλια στον εαυτό σας και να απαντάτε μετά απο 40 δευτερόλεπτα με το κανονικό σας ψευδώνυμο, όταν δημοσιεύετε συκοφαντίες να γράφετε πάντα οτι τις είπε κάποιος άλλος ώστε να σας αγαπούν όλοι,να μην γράφετε πολλά σχόλια σε άλλα blogs για να μην έχουν αυτά περισσότερα σχόλια απο το δικό σας και σας χαλάσει το...πρεστίζ και ποτέ, μα ποτέ, να μην ξεχνάτε να απλώνετε την ενυδατική κρέμα προσώπου σας μετά απο κάθε μεγάλη διαδικτυακή κινητοποίηση! Άντε, καλό blogging!

ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΒΙΤΣΟΣ είπε...

Μια χαρά είναι η "Γυναίκα της Ζάκυνθος" για το καθ' ημάς bloging και παράλληλα σύμφωνη με τους αμερικάνικους κανόνες, αρκεί να μην επικεντρωθούμε σε έναν και μόνο. Το ρεζουμέ είναι να φτιάχνουμε πόστα που να τραβάνε την προσοχή. Είναι δυνατόν να μη δει κάποιος τόσα χιλιόμετρα πόστο;
Άλλωστε φαντάζομαι πως στη Χώρα των δασκάλων του bloging τα θεμελιώδη κείμενα της λογοτεχνίας τους τα ξέρουν από το σχολείο,και τα σέβονται, όπως και τους τόπους στους οποίους αναφέρονται. Εδώ στην περήφανη κι αθάνατη Ελλάδα χρειαζόμαστε ευκαιρίες για να τα μαθαίνουμε έστω και προ του τάφου.
Προτείνω η επόμενη ομαδική ανάρτηση να είναι το Σύνταγμα της Ελλάδας. Πόσοι το έχουν διαβάσει; Ή μήπως να είναι ο Εθνικός Ύμνος; Που δεν αποτελείται, φυσικά, μόνο οι δύο στροφές, που ξέρουμε όλοι.