Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2008

Όταν οι blogers παίζουν

Εμείς οι blogers, όταν τελειώσουμε με τους καθημερινούς μας εκβιασμούς και έχουμε ολοκληρώσει τη μελέτη των προσωπικών δεδομένων εκείνων που θα εκβιάσουμε την επόμενη μέρα, για να χαλαρώσουμε και να ξεφύγει λίγο το μυαλό μας από ηλεκτρονικό έγκλημα, προσκαλούμε ο ένας τον άλλον σε παιχνίδια. Έτσι σήμερα έλαβα μια πρόσκληση από τον φίλο μου τον καλειδοσκόπο να παίξουμε ένα παιχνίδι κουλτουριάρικο. Αφού τον ευχαριστήσω για τη τιμή που μου κάνει, πάω όπως λένε οι κανόνες να πιάσω το πιο κοντινό μου βιβλίο, να το ανοίξω στη σελίδα 123 και να αντιγράψω την 6η, την 7η και την 8η περίοδο. Το πιο κοντινό μου βιβλίο είναι το " Εγχειρίδιο του καλού εκβιαστή" αλλά αυτό έχει μόνο 85 σελίδες ,έτσι ψάχνω λίγο πιο πέρα και πέφτω πάνω στα άπαντα του Γιάννη Τσακασιάνου*.
Πάω στη σελίδα 123 και αντιγράφω :

Άχ! τέτοιο μάϊ ' πεθύμισα, τέτοι' άνοιξι ζηλεύω
του περβολιού της νεότης μας τα ρόδα να μαζεύω.

Σ ένα φιλί ξεβλάστησε και κόσμος και θεότη,
κ' η γρηά μας πλάσι με φιλιά πλάθει καινούργια νειότη.

Για ιδές...γλυκοφιλόσμιχτα μεσ' 'ς το καινούργιο στρώμα
όλα γιορτάζουν άνοιξι, μονάχα εμείς ακόμα!

* Ζακυνθινός σατυρικός (και όχι μόνο) ποιητής (1854-1908)

1 σχόλιο:

jimmarg είπε...

Φίλε Χωραίτη, σε ευχαριστώ θερμα που βρήκες λίγο χρόνο ανάμεσα στους εκβιασμούς και τις παρανομίες που ως σωστός blogger πραγματοποιείς καθημερινώς, ώστε να ανταποκριθείς στο κάλεσμα μου. Καθυστέρησα να σου απαντήσω διότι είχα σε εξέλιξη μια μεγάλη επιχείρηση εκβιασμού γνωστού πολιτικού και δεν είχα το χρόνο να ασχοληθώ με οτιδήποτε άλλο. Μην παραπονιέσαι όμως, σου εξασφάλισα μερίδιο απο τα κέρδη.