Τρίτη, 15 Μαΐου 2007

29 απαντήσεις στα μεγάλα ερωτήματα της ανθρωπότητας ή κοινώς χέστηκε η φοράδα στ' αλώνι

Κυκλοφορεί στην μπλοκόσφαιρα το παρακάτω ερωτηματολόγιο. Είπα κι εγώ να απαντήσω αν και δεν μπορώ να φανταστώ ποιους μπορεί να ενδιαφέρει ποιό τραγούδι *σφυρίζω όταν κάνω ντους ,εκτός ίσως από τον γείτονά μου....

1) Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;
Μόνο στα όνειρα

2) Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Μια ακατανίκητη επιθυμία να πάω να κατουρήσω

3) Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;
Όταν διάβασα το τελευταίο ποστ του Πιτσιρίκου

4) Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
Να εξοργίζω τους άλλους

5) Το βασικό ελάττωμά σας;
Η αναβλητικότητά μου

6) Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Ορθογραφικά

7) Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Τον Τζέσυ Τζαίημς

8) Ποιοι είναι οι ήρωές σας σήμερα;
Τα ντελίβερυ μπόυς

9) Το αγαπημένο σας ταξίδι;
Αυτό που δεν έκανα ακόμη

10) Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Θερβάντες, Μπουκόφσκι, Χέμινγουευ, Καζαντζάκης και όχι μόνο...

11) Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;
Ευαισθησία

12) … και σε μια γυναίκα;
Την ευθύτητα

13) Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Μάνος Χατζιδάκης

14) Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Δεν σφυρίζω όταν κάνω ντους

15) Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Ο Δον Κιχώτης

16) Η ταινία που σας σημάδεψε;
Blow up

17) Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;
Ο Paul Klee

18) Το αγαπημένο σας χρώμα;
Το Πορτοκαλί

19) Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Την κόρη μου

20) Το αγαπημένο σας ποτό;
Το ζακυνθινό κρασί Αυγουστιάτης

21) Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Για τις ανεκπλήρωτες επιθυμίες μου

22) Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;
Την κολακεία

23) Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Να ακούω μουσική

24) Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οι αρρώστιες

25) Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Για να προστατεύσω κάποιον φίλο

26) Ποιο είναι το μότο σας;
Χέσε μέσα Πολυχρόνη που δεν πήγες εύζονας

27) Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Θα προτιμούσα να μην πεθάνω

28) Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Ότι θα μου δώσει μια δεύτερη ευκαιρία

29) Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Σε πλήρη σύγχυση…

* Λέτε να εμπλέκεται η Αρχή Προστασίας Πνευματικών Δικαιωμάτων;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γεια σου χωραϊτη !! χαιρο μαι παρα πολυ και ειμαι αρκετα συγκινημενη που βρηκα ενα τετοιο blog με τοσεσ πληροφοριεσ για το νησι μασ !!! ειμαι 27 χρονων και η κατγωγη μου ειναι απο το νησι μασ !! μακαρι να υπηρχαν δουλειεσ καλεσ θα ζουσα εκει παντα το ηθελα κρυφο ονειρο και μεγαλη μου ελπιδα !! συνεχισε την καλη προσπαθεια θα σε διαβαζω ανελληπωσ!!!

φιλικα

Νάντια
nantiazante@yahoo.gr

Χωραΐτης είπε...

Χαίρομαι Νάντια που βρίσκεις και κάτι ενδιαφέρον να διαβάσεις στο μπλογκ μου. Αν παρόλα αυτά που γράφονται εδώ ,εσύ εξακολουθείς να νοσταλγείς το νησί, σημαίνει ότι δεν τα παρουσιάζω και τόσο μαύρα τα πράγματα...
Νάσαι καλά και εύχομαι να έρθουν έτσι τα πράγματα ώστε να σε έχουμε σύντομα κοντά μας.