Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2007

Προσωπικά δεδο(σ)μένα

Μέχρι τώρα είχαμε συνηθίσει να μας παίρνουν τηλέφωνο από εταιρίες για να μας «ενημερώσουν» (έτσι λέγεται τώρα η διαφήμιση) στο σταθερό μας τηλέφωνο. Τώρα τελευταία όμως δεν διστάζουν να μας πάρουν και στο κινητό.
Γεια σας κύριε Χωραίτη, μου λέει με τσαχπινιά μια κοπελιά χθες το πρωί (με απόκρυψη) την ώρα που προσπαθούσα απεγνωσμένα να βρω ένα χαμένο μου φάκελο στα άδυτα της Πολεοδομίας.
Λέγομαι κ. Τάδε από την Pretty Bank και θα ήθελα να σας ενημερώσω για μια κάρτα Visa….
Όπα λέω μέσα μου. Καλά να με γνωρίζουν, καλά να ξέρουν τον αριθμό του κινητού μου αλλά το ότι είμαι άφραγκος, πως διάολο το μάθανε;
Λες να τη ρωτήσω μήπως γνωρίζει που μπορεί να βρίσκεται και ο φάκελος που ψάχνω σκέφτηκα;

3 σχόλια:

katrougiali είπε...

Αγαπητέ Χωραϊτη! Δεν ξέρω τι με κάνει να σε συμπονώ περισσότερο... Το τηλεφώνημα που δέχτηκες στο κινητό σου για την προώθηση μιας πιστωτικής ή το γεγονός πως έψαχνες στην πολεοδομία φάκελο; Μάλλον το δεύτερο είναι πιο τραγικό! Καλή δύναμη φίλε και καλό μήνα να έχουμε! Dana_Semitekolo

Χωραΐτης είπε...

""Δεν θέλω τηηηηηή συυυμπόνοια κανενόοοοός..."
που λέει και το λαικόν άσμα.
Πάντως σε ευχαριστώ όπως και νάχει Dana μου και καλό μήνα νάχουμε όσο και αστείο να ακούγεται με το σωρό τα σκουπίδια δίπλα μας. Εκτός αν το εντάξουμε όπως λες και συ μέσα στα πλαίσια του απορριματικού τουρισμού και αρπάξουμε και καμιά επιδότηση μπας και βουλώσουμε καμιά τρούπα.

katrougiali είπε...

Ξεκουρβουλομάραααααααα! Ορέ Χωραϊτη! Ποία επιδότηση;;; Ούλο το 4ο ΚουΠουΣου να πάρουμε δε σώνει για να βουλώσουμε ούλες τσι τρούπες! Ασ' τη κουβέντα τζόγια μου! Dana_Semitekolo